|

စက္တင္ဘာ ၁ရက္ေန႔တြင္ မိုးသီးဇြန္ ျမန္မာျပည္ ေရာက္မည္

ေလးစားအပ္ပါေသာ ရဲေဘာ္မ်ား မိတ္ေဆြမ်ား ခင္ဗ်ားႏႈတ္ခြန္းဆက္ပါတယ္။
စက္တင္ဘာ ၁ရက္ ၊ နံနက္ ၈ နာရီမွာ က်ေနာ္ မဂၤလာဒံုုေလဆိပ္ကိုုေရာက္ပါမယ္။

သမတဦးသိန္းစိန္အစိုုးရတာ၀န္ရိွသူမ်ားရဲ့ဖိတ္ေခၚ ခ်က္ အရျမန္မာ နိင္ငံျငိမ္ခ်မ္းေရး နဲျပန္လည္ ထူေထာင္ေရးေတြအတြက္ က်ေနာ္ ျမန္မာ ျပည္ကိုု သြားပါမယ္။

က်ေနာ္နဲ ့အတူ ကိုုထြန္းေအာင္ေက်ာ္၊ကိုုကိုုေလး၊ကိုုမူးသာ၊ ကိုုရင္ေအး၊ကိုုေရႊစင္၊ ကိုုကိုုေအာင္ ကိုေအးမင္းတိုု ့ပါ၀င္မွာျဖစ္ပါတယ္။

က်ေနာ္တိုု ့အဓိက ေဆြးေႏြးမဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြကေတာ့ ျငိမ္းခ်မ္းေရး၊ နိင္ငံေရးအအရ အေျခခံ က်ေသာ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရး၊ တိုုင္းျပည္ျပန္လည္ထူေထာင္ေရး ၊ ဆင္းရဲမႈေတြမႈ၊ အလုုပ္လက္ မဲ ျပသနာ၊ ျမန္မာနိင္ငံသားတိုုင္း မိမိနိင္ငံကို ျပန္လည္ ထူေထာင္ေရးမွာပါ၀င္နိင္ေရး လံုုျခံဳစိတ္ခ် စြာ ျပန္နိင္ေရး စ တာ ေတြ ပါ၀င္မွာျဖစ္ပါတယ္။

ဒီလိုေဆြးေႏြးမႈေတြဟာ က်ေနာ္တို႔ တိုုင္းျပည္ေကာင္းစားေရးအတြက္ျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ အစြမ္းကုန္ ၾကိးပန္းေဆာင္ရြက္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္။

မိတ္ေဆြ တို႔ ရဲ႔အားေပးကူညီမႈမ်ား အထူးလိုုအပ္ပါတယ္။မိတ္ေဆြတိုု ့ရဲ ့အၾကံဥာဏ္ေတြ ကိုလိုပါတယ္။ ဒီမွာကြန္မင့္ေတြေရးနိင္ပါတယ္။

က်ေနာ္တိုု ့အီးေမးလ္ေတြက တဆင့္လည္း ဆက္သြယ္နိင္ပါတယ္။
မိုုးသီးဇြန္

Posted by Creator Myanmar on 1:53 PM. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response
.

Recently Commented

Recently Added